تماس با ما

09186440739

پرسش های متداول

FAQ شورت کد پرسش های متداول

برای خرید از سایت آیا باید در کیف کلاسیک عضو باشم؟

برای خرید از سایت آیا باید در کیف کلاسیک عضو باشم؟

بله. برای مشاهده محصولات و استفاده از تمامی بخش‌های فروشگاه نیازی به عضویت در سایت نیست. ولی برای نهایی کردن خرید باید عضو کیف کلاسیک باشید.

برای عضویت در سایت به راهنمایی نیاز دارم، با چه کسی تماس بگیرم ؟

برای عضویت در سایت به راهنمایی نیاز دارم، با چه کسی تماس بگیرم ؟

تیم خدمات مشتریان ما همیشه در کنار شماست تا برای حل هر مشکلی به سرعت به شما کمک کند. برای ارتباط با بخش خدمات مشتریان می‌توانید از طریق تماس بامابرای ما پیام ارسال کنید و یا با شماره تلفن: 09186440739تماس بگیرید ، همینطور می‌توانید ایمیلی به آدرس: info@cllassicbag.ir بفرستید و منتظر تماس همکاران ما باشید.
برای آموزش نحوه‌ی عضویت و خرید از کیف کلاسیک می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه به کیف کلاسیک اعتماد کنم؟

به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه به کیف کلاسیک اعتماد کنم؟

کیف کلاسیک موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده است. این نشان از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه‌های آنلاینی اعطا می‌شود که بررسی و نحوه‌ی عملکره آن‌ها تایید شده باشد؛ باکسار به صورت مداوم تحت نظارت این سازمان قرار دارد.
وبسایت نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
بعلاوه کیف کلاسیک از معدود فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است که از پروتکل امن (SSL) جهت انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.
همچنین شما می‌توانید تا 30 روز پس از ثبت سفارش کالای خریداری‌شده را به کیف کلاسیک بازگردانید.

چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، در هر مرحله از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همینطور همکاران ما در بخش خدمات مشتریان همیشه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند .
همینطور با استفاده از کد سفارش خود می‌توانید از طریق صفحه‌ی کاربری، بخش سفارش‌ها، وضعیت سفارش مورد نظر خود را مشاهد کنید.

چه روش‌هایی برای پرداخت مبلغ سفارش خود دارم؟

چه روش‌هایی برای پرداخت مبلغ سفارش خود دارم؟

در حال حاضر روش‌های پرداخت کیف کلاسیکرعبارتند از:
پرداخت آنلاین بوسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب از طریق درگاه بانک ملت

در زمان پرداخت مبلغ خرید، پیغام عملیات ناموفق ( یا پیغامی مشابه این ) داده شد و مبلغ هم از حساب من کم شده است، چه کار می‌توانم بکنم؟

در زمان پرداخت مبلغ خرید، پیغام عملیات ناموفق ( یا پیغامی مشابه این ) داده شد و مبلغ هم از حساب من کم شده است، چه کار می‌توانم بکنم؟

گاهی ممکن است این اتفاق در زمان عملیات پرداخت، به دلیل قطع شدن شبکه بانکی یا دلایل مشابه رخ دهد. جای هیچ نگرانی نیست؛ مبلغ کاسته شده در حساب‌های بین‌بانکی است و حداکثر طی 72 ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.

در صورت استفاده از کارت بانکی در پرداخت انلاین، آیا امنیت لازم برای اطلاعات من وجود دارد؟

در صورت استفاده از کارت بانکی در پرداخت انلاین، آیا امنیت لازم برای اطلاعات من وجود دارد؟

بله؛ پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی انجام می‌شود که دارای اعتبار و امنیت بالایی است. هم چنین توصیه می‌شود برای امنیت بیشتر در هنگام پرداخت اینترنتی لینک زیر را مشاهده کنید:
امنیت در خریدهای اینترنتی

درچه ساعتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

درچه ساعتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر روزی از هفته می‌توانید از کیف کلاسیک بازدید کنید و سفارش خود را ثبت کنید‌، سفارشاتی که در ساعات غیرکاری و یا روزهای تعطیل ثبت می‌شوند در اولین ساعات روز کاری پس از آن پردازش خواهند شد.
ساعات کاری بکیف کلاسیک:

  • شنبه تا 4شنبه: 9 تا 18
  • 5شنبه: 9تا 14

سفارشاتی که در روزهای جمعه یا تعطیلات رسمی ثبت شوند در اولین روز کاری پس از آن پردازش خواهند شد.

 

 

 

سفارش خود را به چه شیوه‌هایی میتوانم تحویل بگیرم؟

سفارش خود را به چه شیوه‌هایی میتوانم تحویل بگیرم؟

سفارش‌ها بر اساس شهر، آدرس و انتخاب خود شما؛ به روش‌های گوناگونی برای شما ارسال می‌شوند. در حال حاضر کیف کلاسیک با شرکت پست جمهوری اسلامی و شرکت TNT برای سفارشات شهرستان‌ها و تهران همکاری دارد،

شرایط بازگشت کالا در کیف کلاسیک چگونه است؟

شرایط بازگشت کالا در کیف کلاسیک چگونه است؟

امکان بازگشت تمامی سفارش‌ها حداکثر تا 30 روز پس از تاریخ خرید وجود دارد. مبلغ خرید پس از تایید کالای بازگشتی به شما برگردانده خواهد شد

هزینه‌ی حمل کالای بازگشتی بر عهده‌ی چه کسی است؟

هزینه‌ی حمل کالای بازگشتی بر عهده‌ی چه کسی است؟

پس از بررسی و تایید کالای بازگشتی هزینه حمل همراه مبلغ خرید به مشتری برگردانده خواهد شد.

[faq /]

پرسش های متداول بر اساس دسته بندی

برای خرید از سایت آیا باید در کیف کلاسیک عضو باشم؟

برای خرید از سایت آیا باید در کیف کلاسیک عضو باشم؟

بله. برای مشاهده محصولات و استفاده از تمامی بخش‌های فروشگاه نیازی به عضویت در سایت نیست. ولی برای نهایی کردن خرید باید عضو کیف کلاسیک باشید.

درچه ساعتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

درچه ساعتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر روزی از هفته می‌توانید از کیف کلاسیک بازدید کنید و سفارش خود را ثبت کنید‌، سفارشاتی که در ساعات غیرکاری و یا روزهای تعطیل ثبت می‌شوند در اولین ساعات روز کاری پس از آن پردازش خواهند شد.
ساعات کاری بکیف کلاسیک:

  • شنبه تا 4شنبه: 9 تا 18
  • 5شنبه: 9تا 14

سفارشاتی که در روزهای جمعه یا تعطیلات رسمی ثبت شوند در اولین روز کاری پس از آن پردازش خواهند شد.

 

 

 

چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، در هر مرحله از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همینطور همکاران ما در بخش خدمات مشتریان همیشه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند .
همینطور با استفاده از کد سفارش خود می‌توانید از طریق صفحه‌ی کاربری، بخش سفارش‌ها، وضعیت سفارش مورد نظر خود را مشاهد کنید.

سوالات